CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

yuksay yuksay yuksay....!!!

Followers

thiz iz me

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

awk yuksay yg ke...??

Hit Counter

Friday 22 July 2011

trick nk kekalkan t0p up rm 10..........

Wah.. bunyik cam trick mengayat jahat je kan..
 Tapi macam .trick hacker jugak la kan..Aku sekadar 
berkongsi. Nak buat atau tak,tu korang punye pasal.
.haha.. tapi kalau kena 
tangkap,korang jual nama aku lak,siap korang.. :D

Ramai yg cakap , guna Line lebih jimat dari
Prepaid.. Betul ke ? Sebelum korang jawab soalan 
tu,korang kena try trick yg aku nak ajar ni dulu..
 pastu pandai-pandai la korang nilai sendiri mana 
satu yg lebih jimat.

Selalunya,orang akan Topup kalau yg standard
 pun,RM10 la kan.. kalau yang RM5 tu selalunya 
diorang bahagikan je, RM5 untuk diri sendiri,
 lagi RM5 untuk bf/gf .. Eleh,ingat guwa tak 
tahu ke..guwa pun buat..hahaha.. Kalau 
nak topup RM30 pulak,kang ade pulak yg perli 
kate kita ni nak menunjuk kaya.So yg paling 
relevan adalah RM10 je la.

Tapi bagi yg heavy user macam aku ni,ada hal
 sket,aku kol,malas nak mesej-mesej,sure la 
kredit cepat habiskan ? Nak-nak lagi kalau 
kawan-kawan semua guna telco 
lain.Kat Kedah ramai guna Maxis,so aku 
guna laMaxis.Masalahnya kat UIA ni ramai guna 
Celcom,so agak parah la kan.

So kali ni meh aku ajar trick dan tips camne
 korang nakbagi RM10 korang tu, bleh extend
 atau dalam bahasa kampung aku,lambat habis.Ha.. 
bunyik cam best kan ?? Lepas ni sure korang bleh 
gayut berapa jam pun korang nak,
nak SMS berapa juta pun yg korang nak,tapi
 RM10 tu tak akan habis punye.

p/s - Tips ni aku belajar dari sorang kawan yg
 keje kat System Development Department kat
 sebuah syarikat telco terkemuka kat negara
 kita.Syarikat mane,aku tak leh inform.Dia 
paksa aku sumpah supaya jangan hebohkan.So 
aku terpaksa la rahsiakan 
kan.. Kang korang serbu dia plak..Hehe..

Check this out dudes !!

AMARAN !! - JANGAN BUAT LEBIH DARI
 3 KALI.KALAU LEBIH,TELCO KORANG
AKAN DETECT DAN AKAN BATALKAN 
NUMBER HP KORANG.PADAN MUKA 
KORANG :D

NAMA TEKNIK : BALANCE SYSTEM 
CROSSINGTARIKH YG SESUAI : 25HB++
 BAGI SETIAP BULANWAKTU YG SESUAI :
 PUKUL 3PM KE ATAS (sistem 
sedang diselenggara time ni, so 
ada loopholes )

1) Beli topup RM10 , gores dan ready 
dengan kod topup tu.
2) Buka Message, taip  < ** REC 10 > dan
 send kat 09901
3) Tunggu dia reply, nanti korang akan
 dapat satu kod 6 Digit.Salin,jangan tersilap
 salin plak.
4) Pastu korang reply dengan menaip
 <**REC 10> 
 pastu send balik kat number tadi.

5) Pastu diorang akan reply "Please insert your
 topup ticket number" . Ha,tunggu ape lagi.
masukkan la kod topup korang tu.Pastu send kat 
number tu jugak.
6) Kalau berjaya, dia akan reply mesej macam ni : 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ingat ni syarikat opah ko ??!!!! Masuk toilet pun 
kenebayar 20 sen.. ni plak ko nak topup 10, guna 
seumur hidup..tokey balak pun bankrap kalau semua nak
 free macam ni.. banyak cantik muka ko !!






Ha.. tu la pasal.. terkejut gak aku dapat mesej macam tu.
. ni kira ok lagi.. kadang-kadang tu aku dapat mesej kasar 
lagi daripada ni.. tu pun lepas aku try 3-4 kali la.. siap
 mencarut2 bagai lagi..hehe..

No comments:

Post a Comment

ce k0men cek0men..!! <3